10 Mart 2014 Pazartesi

KEÇELERİ KAÇIRMA :)

Uzuuun bir aradan sonra tekrar merhaba,

Hayat koşuşturmacası içerisinde kaybolmuş gibiyken sığınıp dinlenebildiğimiz, eğlenebildiğimiz tek yerdir sanırım el emeklerimiz. Üretmek ve tasarlamak tarifsiz bir keyif verir insana en azından bana öyle :) İşte bu anlarda kızımla (7 yaşında) beraber ürettiklerimiz...

piyano piyano desenli bir kalem kutusu ve uğur böcekli telefon kılıfı... basit ve eğlenceli...




Kısa bir zaman sonra şirin mi şirin bir çanta ile karşınızda olacağım...  :)

2 yorum:

fuly@ dedi ki...

esracım bende bu ara keçelere taktım yastık yapıyorum 2 tane bide keçeden arabalar hayvanlar yapıyorum ama hepsini tamamlayamadım tamamlayınca sana foto atarım insanın kendine ait bişilere zaman ayırması çok rahatlatıyor. ama fırsat zor buluyom anca mert uyuduktan sonra ama sen şanslısın artık kızınla bişiler yapıyorsun ..öpüyorum çok güzel olmuş..

Esra Yıldırım dedi ki...

Valla süpersin :)Aslında vakit olsa şöyle hep beraber oturup birşeyler yapsak keçe,örgü,dikiş... Hayat o kadar hızlı akıyor ki yetişemiyoruz.
Kızım büyüdü iyi hoşta bende o uyanıkken çok birşey yapamıyorum çünkü herşeyi kendi yapmak istiyo.. ona versen bu defa yine gözü senin elindekin de oluyo :) onun için bende çoğu zaman yalnız çalışmayı tercih ediyorum :)